Friday, May 2, 2008

The Best Hitz of OPICK

Assalamualaikum

Memperkenalkan... 'The Best Hitz of OPICK' - my version :)

Sekarang ini, saya sedang asyik mendengar lagu-lagu nyanyian OPICK
Bagi saya, lagu-lagunya banyak memberi keinsafan dan peringatan buat diri saya

Jadi, untuk memudahkan saya mendengarnya pada bila-bila masa, maka saya pun membuat post ini

Sebelum itu, saya ingin berkongsi satu video istimewa: Untukmu Palestin-Dealova





Menonton video ini, menitiskan air mata saya
Betapa indahnya syahid..
Betapa rindunya kita pada syahid
Betapa mudahnya sahabat-sahabat kita di Palestin mendapatkan syahid
Tetapi kita....layakkah untuk mendapatkan syahid..

Buat sesiapa yang turut berkongsi minat dengan saya, terimalah..

1. Takdir



2. Rapuh



3. Kembali pada Allah



4. Bola Waktu Telah Berakhir



5. Astaghfirullah



6. Taubat



7. Irhamna



8. Alhamdulillah



9. Allahuakbar



10. Kesaksian Diri



11. Ya Rabbana



12. Cukup bagiku



13. Tombo Ati



14. Shalawat Nabi



15. Yang Terindah



16. Nyanyian waktu

No comments: